.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امنيت گردشگران دريا در اولويت نيروي انتظامي

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران با اعلام برگزاري همايش فرصت‌ها و چالش‌هاي اجتماعي امنيتي سواحل خزر گفت: امنيت گردشگران دريا در اولويت نيروي انتظامي است.

رمضان قاسمي در حاشيه نشست هماهنگي همايش فرصت‌ها و چالش‌هاي اجتماعي امنيتي سواحل خزر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سواحل درياي خزر به عنوان يك نعمت خدادادي داراي ظرفيت‌هاي عظيم اقتصادي است كه اگر در پرتو برنامه ريزي دقيق و منطقي مورد بهره‌برداري قرار گيرد مي‌تواند اقتصاد استان‌هاي شمالي را متحول كند.
وي تصريح كرد: سالانه ميليون‌ها گردشگر و مسافر به استان‌هاي شمالي براي بازديد از مناطق تفريحي و گردشگري به اين استان مراجعه مي‌كنند و بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه مقصد و هدف اصلي بيش از 90 درصد از مسافران استفاده از موهبت دريا و اقامت در سواحل درياي خزر است.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران افزود: با اجراي برنامه‌هاي هدفمند و كارشناسي شده كه براي ساماندهي و كنترل مسافران و گردشگران مشتاق سواحل درياي خزر انجام مي‌شود، از احتمال بروز برخي ناهنجاري‌هاي اجتماعي در اين حوزه جلوگيري مي‌شود.
قاسمي بيان داشت: اولويت مهم نيروي انتظامي ايجاد امنيت مطلوب براي مسافران و گردشگراني است كه براي گذران اوقات تابستان به سواحل خزر مراجعه مي‌كنند.
وي تصريح كرد: مسائل اجتماعي و امنيتي درياي خزر در صورتي مفيد و كارآمد است كه در فضاي علمي و كارشناسي به درستي آسيب شناسي شود و راهكارهاي مورد نظر ارائه شود.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران با اشاره به هدف برگزاري اين همايش افزود: دستاورردهاي اين همايش در قالب پيشنهادات علمي در اختيار مراجع ذي‌صلاح تصميم ساز و سياست‌گذار قرار مي‌گيرد تا با اجراي آن بستر لازم براي برخورداري مناسب از مواهب طبيعي مازندران به درستي فراهم شود.
وي ادامه داد: اين همايش با حضور كارشناسان ناجا، استادان دانشگاه و مراكز علمي بزرگ و مراجع امنيتي سواحل خزر برگزار مي‌شود.
قاسمي در پايان با اشاره به دريافت 100مقاله از سوي دبيرخانه اين همايش اظهار اميدواري كرد؛ نتيجه اين همايش بتواند آثار اقتصادي و اجتماعي موثر و مطلوبي را براي استان‌هاي شمالي كشور به ارمغان آورد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.41 seconds.